Przetarg Pompownia
- Nazwa i adres Zamawiającego:
- BARTER S.A.
- Legionowa 28, 15-281 Białystok, woj. Podlaskie
tel. 85 722 95 00, fax. 85 722 95 02
email: biuro@bartergaz.pl
NIP: 966-13-88-342, REGON: 050835467
- Tryb udzielania zamówienia.
- Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.
- Postępowanie będzie prowadzone w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
- Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu, oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy dostaw.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.
- Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odrzucenia oferty, unieważnienia oferty, niedokonania wyboru oferty, zamknięcia postepowania bez wyboru oferty lub niezakwalifikowania oferty do dalszego postępowania (negocjacji) odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Tryb postępowania — przetarg nieograniczony.
- Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz bez podania przyczyny.
- Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części bez podania przyczyny.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pompowni na cele pożarowe wraz
z przeciwpożarowym zbiornikiem wodnym oraz instalacją wodociągową przeciwpożarową, na terminalu Barter SA w Sokółce.
- Termin wykonania zamówienia.
- 31.01.2026r.
- Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawców oraz okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- posiadają zdolności techniczne i zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, dotyczące wiedzy i doświadczenia.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat — do dnia złożenia oferty zrealizował minimum trzy projekty. Na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych projektów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością, a w szczególności nie mając obowiązku zapłaty kary umownej.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia.
- Brak potwierdzenia spełnienia jakiegokolwiek warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i w następstwie tego — odrzuceniem jego oferty.
- Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązany będzie dokonać poprzez przedłożenie poniższych dokumentów:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub elektronicznie w języku polskim. Jeżeli są one przekazane za pomocą faksu lub elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej zobowiązana będzie potwierdzić niezwłocznie fakt ich otrzymania.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie tego terminu, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę SIWZ przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia i zamieści na stronie internetowej.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
– Szymon Chlabicz, tel. 502 834 606, mail: szymon.chlabicz@bartergaz.pl
- Porozumiewanie się Wykonawcy z upoważnionymi wyżej Osobami odbywać się może tylko w godzinach od 700 — 1500 w dni powszednie od poniedziałku do piątku