Przetarg Pompownia

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
  2. BARTER S.A.
  3. Legionowa 28, 15-281 Białystok, woj. Podlaskie

tel. 85 722 95 00, fax. 85 722 95 02

email: biuro@bartergaz.pl

NIP: 966-13-88-342, REGON: 050835467

  1. Tryb udzielania zamówienia.

  1. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.
  2. Postępowanie będzie prowadzone w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu, oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy dostaw.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.
  5. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odrzucenia oferty, unieważnienia oferty, niedokonania wyboru oferty, zamknięcia postepowania bez wyboru oferty lub niezakwalifikowania oferty do dalszego postępowania (negocjacji) odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
  6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  7. Tryb postępowania — przetarg nieograniczony.
  8. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz bez podania przyczyny.
  9. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części bez podania przyczyny.

III.                Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pompowni na cele pożarowe wraz
    z przeciwpożarowym zbiornikiem wodnym oraz instalacją wodociągową przeciwpożarową, na terminalu Barter SA w Sokółce.

  1. Termin wykonania zamówienia.
  1. 31.01.2026r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawców oraz okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania.
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
  3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  4. posiadają zdolności techniczne i zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, dotyczące wiedzy i doświadczenia.

Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat — do dnia złożenia oferty zrealizował minimum trzy projekty. Na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych projektów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością, a w szczególności nie mając obowiązku zapłaty kary umownej.

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia.
  2. Brak potwierdzenia spełnienia jakiegokolwiek warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i w następstwie tego — odrzuceniem jego oferty.
  3. Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązany będzie dokonać poprzez przedłożenie poniższych dokumentów:
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub elektronicznie w języku polskim. Jeżeli są one przekazane za pomocą faksu lub elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej zobowiązana będzie potwierdzić niezwłocznie fakt ich otrzymania.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie tego terminu, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  3. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę SIWZ przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia i zamieści na stronie internetowej.
  4. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:

– Szymon Chlabicz, tel. 502 834 606, mail: szymon.chlabicz@bartergaz.pl

  1. Porozumiewanie się Wykonawcy z upoważnionymi wyżej Osobami odbywać się może tylko w godzinach od 700 — 1500 w dni powszednie od poniedziałku do piątku